CRM (Customer Relationship Management) Müşteri İlişki Yönetim Sistemi
CRM Nedir?
• Daha iyi müşteri servisi veren bir şirket olmak
• Müşteriye daha hızlı ve doğru cevap verebilmek
• Ürünler arası çapraz satışların miktarını arttırmak
• Satış tekliflerinizin daha hızlı ve daha yüksek oranda siparişe dönüşmesi
• Pazarlama ve satış süreçlerinizin hızlı ve anlaşılır olması
• Yeni müşteriler bulmak ve yaratma imkanı
• Müşteri karlılığının artması
aCRM olarak firmalara özel uygulamalar hazırlanmaktadır. Müşteri portföyü ile ilgili müşteri takip sistemi için sipariş kontrolü ile ilgili olarak yazılım çözümleri sunmaktayız.
CRM Detay :
Rapor Modülü
• Pazarlama Ekibinin sisteme bağlanıp Müşteri hakkında yorum eklemesi
• Raporlar ile firmaların detaylı olarak bilgilerini saklayabilme
• Firma bazlı rapor sorgulama
Teklif Modülü
• Pazarlama Ekibinin sisteme müşteri tekliflerini kaydetmesi
• Tekliflerinizin durum sorgulaması
• Firma bazlı Teklif sorgulama
Sipariş Modülü
• Sipariş girişi sisteme entegrasyonlu şekilde olacaktır
• Gelen siparişler anında herkesin göreceği şekilde görüntülenecek
• Gelen siparişlerde ürün yok ise bilgi verecektir. Ana ekranda ürün tedarik edilmesi şeklinde haberdar edilecektir.
• Siparişlerin günlük olarak raporlanması
• Onaylanan ve onaylanmayan siparişlerin görüntülenmesi
Firma Kayıt Modülü
• Firma Kayıt girişi
• Gelen siparişler anında herkesin göreceği şekilde görüntülenecek
• Gelen siparişlerde ürün yok ise
• Müşterinin siparişlerin girip sipariş ekleyebilmesi
• Firma yetkiliklerini görüntüleme
• Firma siparişlerini görüntüleme
• Firma hakkında dökümanlarını ekleme
Ürün Kayıt Modülü
• Ürün ekleme girişi
• Ürün gruplandırma
• Ürün Güncelleme
Faaliyet Modülü
• Takvim Faaliyetlerinde
• Etkinlikler ekleme
• Görev ekleme
• Aktivite ekleme
• Kişiye göre aktivite ekleme
Takvim Modülü
• Takvime etkinlik ekleme
• Kullanıcıların etkinliklerini görebilme
Admin Modülü
• Kullanıcı oluşturma
• Admin kullanıcı loğlarını görebilme
Analiz Modülü
• Sipariş Analiz Modülü
• Ürün Satış Modülü
• Firma sipariş analiz modülü
• Bölge sipariş analiz modülü
Ek Bilgiler
• Sınırsız kullanıcı özelliği
• Etkinlik takvimi (Anasayfa da gösterim)
• Gün içerisinde geçilen siparişlerin görüntülenmesi(Anasayfa da gösterim)
• Kısayollar ile CRM etkin halde kullanılması(Anasayfa da gösterim)
• Excel ve PDF dökümanları halinde raporların alınabilmesi her modülde
• Gelişmiş arama menusu (Ürün,müşteri için ayrı ayrı değil tek bir hareketle ulaşabilmesi
• Kullanıcı kendi iş ajandasını oluşturabilecek