Tanıtım Referans Eğitim Ve Danışmanlık Limited Şirketi Duyuruları

Eğitim Takvimi
*Profesyonel Sekreterlik ve Yönetici Asistanlığı (10 Temmuz)

*Hizmet Sunumunda Etkili İletişim ve Davranış Tekniklerİ (11 Temmuz)

*İnsan Kaynakları Uygulamaları (10 Temmuz)

*Etkili İleteşim ve Mülakat Teknikleri (11 Temmuz)

*Etkili İletişim ve Satış Teknikleri (11-12-13 Temmuz)

*İş Sözleşmelerinin Çeşitleri ve Sona Erdirme Uygulamaları (17
Temmuz)

*Herkes Dururken Nasıl Koşulur? Durgunluk Döneminde Satış Becerileri
(12 ŞUBAT 2011)

*Finansçı olmayanlar İçin Finans Yönetimi (13 ŞUBAT 2011)

*İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği (19 ŞUBAT 2011)

*İşe Almada Karakter ve Meslek Testleri Uygulamaları (20 ŞUBAT 2011)

*Taşıma Güvenliği (26 ŞUBAT 2011)

*Ar-Ge ve Teknoloji Yönetiminde İnovasyon Stratejileri (27 ŞUBAT 2011)

*Teknik Resim ve Kumpas Okuma (5 MART 2011)

*Mağazacılıkta Satış Teknikleri (6 MART 2011)

*Etkili İş Görüşmesi ve Mülakat Teknikleri (12 MART 2011)
Duyuru Tarihi : TSİ 10.01.2011 14:20:22
Temmuz Ayı Eğitim Takvimi
TEMMUZ AYI EĞİTİM TAKVİMİMİZ
Temmuz ayı içinde verilecek genel katılıma açık eğitimlere ait program aşağıdaki gibidir.


*Profesyonel Sekreterlik ve Yönetici Asistanlığı (10 Temmuz)

*Hizmet Sunumunda Etkili İletişim ve Davranış Tekniklerİ (11 Temmuz)

*İnsan Kaynakları Uygulamaları (10 Temmuz)

*Etkili İleteşim ve Mülakat Teknikleri (11 Temmuz)

*Etkili İletişim ve Satış Teknikleri (11-12-13 Temmuz)

*İş Sözleşmelerinin Çeşitleri ve Sona Erdirme Uygulamaları (17
Temmuz)

*Herkes Dururken Nasıl Koşulur? Durgunluk Döneminde Satış Becerileri
(17 Temmuz)

*Finansçı olmayanlar İçin Finans Yönetimi (18 Temmuz)

*İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği (18 Temmuz)

*İşe Almada Karakter ve Meslek Testleri Uygulamaları (20-21 Temmuz)

*Taşıma Güvenliği (22 Temmuz)

*Ar-Ge ve Teknoloji Yönetiminde İnovasyon Stratejileri (23 Temmuz)

*Teknik Resim ve Kumpas Okuma (24 Temmuz)

*Mağazacılıkta Satış Teknikleri (24-25 Temmuz)

*Etkili İş Görüşmesi ve Mülakat Teknikleri (30-31 Temmuz)
Duyuru Tarihi : TSİ 6.07.2010 18:23:08
Perakendecilik, Mağazacılıkta Satış Teknikleri ve Kaliteli Müşteri Hizmetleri
19.06.2010 tarihinde yapılan PERAKENDECİLİK, MAĞAZACILIKTA SATIŞ TEKNİKLERİ VE KALİTELİ MÜŞTERİ HİZMETLERİ seminere katılımcıların oldukça ilgi gösterdiği seminer Sayın Hüseyin BALTA'nın sertifika vermesiyle son bulmuştur. Kontenjanın dolu olması sebebiyle ve sonradan gelen istekler doğrultusunda seminerin ikincisini 24.07.2010 Cumartesi günü tekrar düzenleyeceğiz. Kontenjanın sınırlı olması sebebiyle en kısa sürede kesin kayıtların yaptırılması gerekmektedir.
Duyuru Tarihi : TSİ 28.04.2010 13:10:01
Ölçme ve Kontrol Eğitim Duyurusu
EĞİTİMİN AMACI:
Kaliteli ve verimli üretim sürecin de teknik bilgilerle donanım sağlamak.

EĞİTİMİN HEDEFİ:
Ölçü ve kontrol aletlerini genel olarak kullanmayı öğrenmek işin; özellik ve hassasiyetine uygun; ölçü aleti kullanarak doğru ölçüm yapma becerisini geliştirmek, . Elektronik ve bilgisayar kontrollü ölçüm cihazlarını çalışma prensipleri konularında bilgi sahibi olmak.

İÇERİK ;
Ölçme ve kontrolün amacı, cihazların tanıtımı
Kumpaslar, Micrometreler (ölçme uygulaması)
Mastarlar
3D Ölçüm cihazları
Ölçme ve kontrol cihalarının kullanılması
Ölçme metotları
Ölçme ve kontrolü etkileyen faktörler

Katılımcılar: Sanayiciler,çalışanlar
Tarih : 17/07/2010
Süre : 8 Saat
İçerik: Programın tümü 1 Günlük olup, eğitim taleplerinde isteğe göre değişebilir.

KATILIM KOSULLARI:
Eğitim bedeli 100 tl.'dir. Birden fazla katılımlardan indirim uygulanacaktır.
Çay-kahve, öğlen yemeği ve tüm ikramlar, eğitimde kullanılacak eğitim malzemeleri, seminer dokümanları ücrete dâhildir.
Program sonunda katılımcıya Katilim Sertifikası verilmektedir.
Duyuru Tarihi : TSİ 15.04.2010 15:17:26